Praktikplats.

Usch vad segt det är att välja praktikplats !

Jag har 2 ställen och välja emellan, Johanna där jag var sist och sen hos Gisela.
Det hade vart jättekul att vara hos Gisela men jag vet inte om det finns så mkt att göra där. Hon tar ju in hästar på tillridning och inridning men på deras hemsida står det att det bara är hon och hennes man som hanterar dom. Men samtidigt så kanske jag skulle kunna få ett framtida jobb där, om hennes företag blir lite större. 

Hos Johanna finns det däremot 1 häst och 1 ponny som ska ridas in, fölungar som ska avvänjas och en häst som ska hållas igång. Där behövs jag ju verkligen.

Jag kommer aldrig kunna välja !


Kommentarer
Postat av: sanna

du kommer välja rätt i slutändan :)

2009-09-02 @ 22:52:06
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0