HATA POLISEN !

"Jag va så jävla nära och få stop på dig. HATA POLIS FITTORNA SOM TAR MIG O...CH INTE HAN och ser han bara köra där ifrån FITTTTTTTTTTT SNUT. saknar dig min bästa vänn EMIL."

Så skrev han som försökte ta bilnycklarna från Emil, Mats.

Fatta att polisen tar honom istället för att ta Emil, som försökte köra full ! Det är helt sjukt !

Och polisens kommentar när Tompa frågade om dom ville ha honom som vittne:
"Nej, vi såg vad som hände inne i Vara, vi räcker som vittnen."

Dom var ju för fan inte där när han körde iväg ens !! Dom såg när Emil och Mats bråkade om nycklarna, tog fel person och sen såg dom inte mer.

Jag kommer aldrig respektera den svenska polisen igen, det är i huvudsak deras fel att detta hände ! Jävla Fittsnut !! Dom ska fan ha det här på sitt samvete !
HATA POLISEN !

Jag vill inte ens veta hur Mats mår. Han var ju såå nära på att få stopp på honom.

Varför gjorde du såhär Emil ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatar dom jävlarna me!!! vi gjorde det vi kunde hjärtat<3

2009-09-08 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0