Fortfarande sjuk :/

Fan vad tråkigt det är att bara sitta här hemma !

Fast jag får väl skylla mig lite själv. Tompa har ringt flera gånger och vill prata men jag känner att jag är alldeles för irriterad idag. Vet inte vad det är med mig, har seriöst världens värsta PMS :S

Mormor ska snart komma hit med mat, spaghetti och köttfärssås, mums !
Och jag åker inte till Kba idag som jag hade tänkt. När jag vaknade imorse så mådde jag värre än igår. Så jag kommer nog inte till Kba förrän på söndag, om jag mår bättre. Och då ska jag äntligen rida Sun igen ! :D

Nej, nu ska jag göra något annat ;)

Kommentarer
Postat av: .

du kommenterade på barahast.blogg.se och frågade om de va sara fritzsons gamla häst (mimosa) och de va de;D

2009-09-17 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0