Veckoelev

Ja, ni har inte hört av mig mkt det sista.
Sorry, men denna veckan är jag veckoelev så det blir inte så mkt tid till övers för att sitta vid datorn. Jag har haft ST sen i måndags och jag riktigt känner hur det värker i kroppen. Något positivt med det är att jag förhoppningsvis kan gå ner några kilon så som vi springer fram och tillbaka. Arbetet kommer inte gå snabbt på lördag iaf, eftersom Sara antagligen inte kommer komma. Men det är ändå skönt att få ena VE - veckan avklarad så tidigt.

Idag var det hoppning och det gick väl hyffsat. Sunnie skötte sig väldigt bra, hon var lite tjaffsig i munnen, och det kändes att vi inte har ridit för någon tränare i sommar. Jag är helt slut i kroppen ju !

Och så saknar jag pojkvän så jag tror att jag ska gå sönder snart. Men imorgon kommer han hit igen :D
Älskar dig Thomas ♥

Kommentarer
Postat av: Älskling

Jag saknar dej jätte mkt me hjärtat<3<3

vad betyder ST?? :S

Jag Längtar jag räknar timmar<3

Syns snart<3<3<3 kyssar<3

2009-08-27 @ 23:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0