Lottskrapning.

God morgon :)

Har sovit hur bra som helst inatt, bredvid pojkvän i en stooor säng :)

Nu har vi precis vart framme och lämnat Emil. Igår var vi med honom och träffade hans biologiska pappa för första gången. Kul att det gick så bra :)
Och framme i "city" har vi roat oss med att skrapa en massa lotter. Vinsterna tog ju aldrig slut ! xD Fast vi vann bara 20 kr åt gången :P

Idag blir det väl inte så mkt gjort, vill mysa med pojkvän en massa innan jag åker tillbaka till Kba.
Skönt att min VE - vecka är över, ska bli så skönt att kunna ta det lugnt denna veckan.

Nej, nu ska jag lägga mig bredvid pojkvän och ta vara på tiden ;)
Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Älskling

<3<3<3

2009-08-31 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0