Back to school..

Nu har skolan kört igång igen. Känns väl sådär..

Saknade Tompa så otroligt mkt igår kväll när jag skulle sova, och när jag vaknade så kändes det väldigt tomt :/

Jag fick eget rum iaf, men jag vet inte hur länge det håller, Kirunatjejen skulle tydligen ha tillbaka det.
Men hon kan flytta ner till källaren isf !! xD

Jag hade lämnat kvar alla mina grejer i skåpet i skolan, men tro fan att dom har slängt det ? :S Så jag och Karin ska till Maxi eller Kungs sen och köpa lite nya grejer. Och tröstäta på Donken :)

Sunnie är glad iaf, hon får gå i en stooor gräshage med Flippan, Britt och Agnes. Det gillar hon :) Vet inte hur många varv dom sprang när vi släppte ut dom.

Och ja, jag är ju veckoelev nu första veckan. Segt, men sköna att ha det gjort och nu är det ju knappt några hästar heller.

Jaja, nu ska jag sitta och tröka vid datorn tills estet börjar..



Saknar dig hjärtat<3

Kommentarer
Postat av: Älskling

Saknar dej som fan me hjärtat<3<3

2009-08-24 @ 13:19:19
Postat av: din andra älskling!

jag me! <3

(saknar alltså^^)

2009-08-24 @ 14:02:49
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0